2013. február 23., szombat

Sziasztok:)) Végre megtudtam hozni az új részt:))Ígérem többet nem kell majd ennyit várni a következő részig:)

Most sem kell szerintem elmondanom hogy nagyon örülnék néhány kommentnek:))
Na akkor vágjunk is bele:)!!

 2.fejezet:)
Nem tudtam felfogni mi történt. Most megvalósult a legnagyobb álmom! Még mindig nem tudom elhinni! A nap folyamán, legalábbis a suliban mindenki gratulált. De azért ne felejtsük el, a másik oldalt. Hat nyálas képűvel, köztük a nyomulós Harry-vel, együtt kel énekelnem. Nem tudom, mit akart azzal a „szépség” szóval. Most bejövök neki, vagy mi?! Mert azt nagyon nem szeretném. Miután haza értem anyuval is közöltem az óriási, egyben lesújtó hírt. Anyu nagyon örült, hisz azt mondta, hogy ott a helyem. Ezt azzal indokolta, hogy szerinte nagyon tehetséges vagyok. Este Emmával beszéltem skype-on. Ő is nagyon örül, hogy bekerültem, viszont sajnálja, hogy ő nem került be. Igazából, ha lehettett volna, akkor odaadom neki a szerepemet, hisz ő sokkal jobban szeretné, mint én. Na mindegy, mert nem volt  ilyen lehetőségem. Éjszaka nem tudtam elaludni, annyira izgatott voltam.Reggel már korán felkeltem és kifejezetten gyorsan elkészültem. Lementem az emeletről és elköszöntem a húgomtól, ő pedig megölelt és adott egy puszit. Anyu sok sikert kívánt, majd hívtam egy taxit hogy eljussak valahogy a reptérre.Már mindenki ott volt .Meglepetésemre nem én voltam az egyetlen táncos,rajtam kívül voltak még egy páran......Hirtelen Harry pattant elém és tájékoztatott róla hogy én velük fog utazni és nem a táncosokkal….mondanom sem kell ezért teljesen „oda meg vissza” voltam..(pff..már csak ez kellett ).Simon szólt hogy mindenki szálljon fel a gépre. Leadtam a csomagjaimat és felszálltam….próbáltam egy kifejezetten távol levő helyet keresni a fiúktól de nem igazán sikerült..://! Bedugtam a fülembe a fülhallgatót és zenét halgattam. Egyszer csak egy hosszú göndör barna hajú lány állt meg mellettem.
Nem ismertem ezért kíváncsian vettem ki a fülemből a dugókat…ahogy észrevette a lány megszólított
- Szia Eleanor vagyok Louis barátnője…és te??
- Én Mia Colder vagyok.. táncos ..- mutatkoztam be neki.
- És nincs valami kapcsolatod egyik fiúval sem?? csak mert eléggé meglep hogy a fiúkkal vagy és nem a többi táncossal.
- Nincs kapcsolatom egyikkel sem mondtam .Persze magamban hozzá tettem hogy-szerencsére.
- Értem mondta a lány kedvesen –leülhetek ??-kérdezte.
- Persze mondtam majd egy kicsit odébb csúsztam hogy Eleonor is oda férjen mellém.
- Szóval , te is egy ilyen fan vagy kérdezte kedvesen.
- Nem egyáltalán nem. Különösen nem is szeretem a One Directiont-mondtam.
- Hogy–hogy??–csodálkozott a lány.
- Nem tudom…valahogy nem jönnek be –mondtam.
- Hát szeri….-mondta volna a Eleanor de nem tudta befejezni a gondolat menetét mert hirtelen Louis jött oda mosolyogva majd felkapta Eleanort és az ölébe ültette.
-mi a téma lányok kérdezte tőllünk kedvesen miközben megcsikizte a barátnőét.
-áh semmi különös- legyintett Eleanor és látszott rajta hogy elakarja terelni a témát.
- Na nyögd ki baba - mondta Louis és megölelte a lányt.
- Mondtam már hogy semmi –vágta rá Eleonor és egy puszit nyomott a fiú homlokára.ahogy ezt végig néztem komolyan hányni volt kedvem…..és szívesen megemlítettem volna néhány beszólást..de nem tettem mivel Eleanoral szimpatizáltam egy keveset….
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy valaki már szinte „haldoklik” annyira kivan.Amit halottam jól halottam mivel Niall vánszorgott hátra…mit ne mondjak elég „világfájdalmas” képet vágott.
- Hé skacok nincs valakinél kaja -kérdezte a fiú.
- Niall félórával ezelőtt nyomtál be egy egész csirkét  hogy lehetsz már is éhes?? –kérdezte fájdalmasan Eleanor.
- Az félórával ezelőtt volt azóta már megemésztettem a kaját……nekem kaja kell!!-ordította Niall.
- Oké-oké csak hagyd abba csináltam répatortát Lousinak azt megeheted …kérd el a steward-tól –adta meg magát Eleanor.
- Oké –vidult fel teljesen a fiú.
- Mi csináltál nekem répatortát ?? –kérdezte csodálkozva Louis.
- Igen ,miért nem tudtál róla ??....ma már legalább háromszor elmondtam neked Louis –mondta fájdalmasan a lány.
-Nem tudtam róla…de mindegy..RÉPATORTA!!! –üvöltötte a fiú.
- Bocs kicsit szereti a répát….-mosolygott a lány.Beszélgetésünket Simon zavarta meg mert szólt hogy készülődjünk mert mindjárt leszállunk.
- Na megyek összeszedem Louist kitudja hol és mit csinál …-mosolygott majd elment.Én is feltápászkodtam és a csomagjaim felé vettem az irányt. Út közben összeütköztem Louis-al.
- Nem tudod hogy hol van Niall? még a végén megeszi a répatortámat. –bosszankodott a fiú.
- Bocs de nem .-mosolyogtam a fiúra.(bár utálom őket ,de ez megmosolyogtatott engem is).
- Akkor mindegy .-mondta „csalódottan”. - majd elment tovább hajkurászni Niallt. Oda érkeztem a csomagjaimhoz és hitetlenül felröhögtem. Mivel Niall a csomagjaim között bujkált és Louis répatortáját majszolta.
- Ugye tudod hogy ezért Louis ki fog téged nyírni?? –kérdeztem mosolyogva a fiutól.
- Áhh.. úgyse tudja meg. –mondta. Majd átment egy másik csomaghoz zabálni .Mosolyogva néztem még egy darabig…majd felszedtem a csomagjaimat és előre mentem a fiúkhoz. A fiúk látszólag örültek nekem.
- Sziamia Mia !! –köszöntött boldogan Harry.
- Nagyon vicces vagy … - mondtam komoran. Harry erre csak mosolygott egyet.
- Fiúk, lányok leszállunk .. -szólt Simon. A fiúk erre csak nyögtek egyet és elkezdtek szedelőtzködni.
A gép leszált, fogtam a csomagjaimat és Eleanor után mentem. Lent egy limuzin várt minket.
Elkérték töllem a csomagokat és berakták a csomagtartóba, majd Simon mondta hogy száljak be a limóba .Nemsokára a fiúk is beszálltak és elindultunk a szálloda felé. A szálloda előtt két lány várakozott. Az egyiknek lilás-rózsaszín haja volt, a másiknak meg hosszú egészen göndőr.Mindkét lánynak modell alkata volt. Mikor leparkolt a kocsi mosolyogva fordultak felénk. Nem ismertem őket …..de idővel rájöttem hogy kik lehetnek. Mivel amikor a két fiú Zayn és Liam kiszált az autóból oda léptek a lányokhoz és csókkal köszöntötték őket. Mi is kiszáltunk az autóból és elindultunk föl a szállásunkhoz. Mikor felértünk tátva maradt a szám….óriási volt a helyiség. Az egész egy nagy körrel kezdődött . Ebben a körben volt a nappali. Majd ennek a bizonyos kőrnek a szélén ajtók voltak amik szobákra nyíltak. Három szobában egy – egy francia ágy volt elhelyezve. Szintén háromban meg csak egy ágy…..és persze minden szobában voltak kiegészítők mint pl: lámpa ,virág,ablak,függöny,asztal, tv,stb…..!!
És végül volt még két ajtó ami a fürdőszobára és a konyhára nyílt. A fiúk és Simon még a szobákat beszélték amikor mellém lépet Eleanor.
- Tetszik? – kérdezte a lány.
- Nagyon . - válaszoltam.
- Örülök. - felelte Eleanor mosolyogva majd visszament a fiúkhoz és megölelte Louis-t.


2 megjegyzés:

  1. Szia :) csak most vettem észre hogy írtál :P egész jó lett, és látom a kinézeten is változtattál :) nekem egy kicsit fura, de lehet csak meg kell szoknom :DD már is olvasom a következőt, csak gondoltam írok egy komit, mivel én is nagyon szoktam örülni nekik, és sajnos nekem is nagyon kevesen írnak :/ :DDDD <3

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Köszi:)
    Igen örülök minden kommentnek...én is kommentelek majd párat a részeidhez..:)
    Apropó nagyon tetszik ahogy írsz:)

    VálaszTörlés