2013. február 20., szerda

Sziasztok ma már másodjára jelentkezem:) Most csak arra szeretném felhívni a figyelmeteket hogy indult egy új blog aminek a neve : Elloptad a szívem:) ez egy nagyon tetszetős történet én ennek olvasásával kaptam kedved a történetem írásához:) Küldök majd egy linket amit ha majd megnyitotok akkor tudjátok olvasni:)
Ajánlom hogy regisztráljatok mint rendszeres olvasó és rendszeresem kommntáljatok vagy írjatok oldalt a chatben :)
A link:

http://stolemyheart1dlovestorywithnessa.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Szia! :')
    Istenem,nagyon édes vagy :))
    A blogom már nem épp új,de nagyon jó érzés,hogy az én történetemtől kaptál kedvet az íráshoz. :)) <33
    Elolvastam az 1. részt,nekem nagyon tetszik, kíváncsi vagyok,hogy alakítod majd a dolgokat.
    Sok sikert kívánok! :)
    Puszi: Nessa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) <3
      Igyekszek olyan jó lenni mint te :)

      Törlés